بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

گپ همانند سایر پیام رسان های معروف بین المللی تمامی امکانات ارتباطی از جمله چت دو نفره، گروه، کانال و تماس صوتی را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد، اما در کنار این قابلیت برای افزایش کارایی پیام رسان، گپ یک بستر ارائه محتوای ارزشمند و معتبر نیز فراهم نموده است. شرکت ها و افرادی که دارای محتوا و خدمات ارزشمند هستند می توانند از طریق « پیام رسان گپ »، خدمات و اطلاعات خود را در اختیار مخاطبین گپ قرار دهند.

سایت رسمی: http://gapafzar.ir

برای دانلود و نصب الان کلیک کنید: http://dl.gap.im/12034

         

بخش های مقاله:

                    

فیلم معرفی پیام رسان گپ

            

گپ؛ پیام رسانی مطابق با بروزترین فناوری‌های جهان

پیام رسان گپ؛ دنیایی از اطلاعات کاربردی، خدمات مفید، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ می‌توانید محتوا یا موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید. در بازی‌های آنلاین گپ با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.

پیام رسان گپ؛ با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه پیام رسان گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

پیام رسان گپ یک بستر مدرن ارتباطی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا بتوانند بر پایه گپ خدمات، محصولات و محتوای مورد نظر خودشان را به صورت ساده و تعاملی در اختیار مشترکین گپ قرار دهند. توسعه دهندگان می توانند این خدمات و محتوا را به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار دهند و یا کسب درآمد نمایند.

پیام‌رسان گپ دنیایی از امکانات کاربردی و خدمات حوزه بازی و سرگرمی در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ شما به راحتی می‌توانید فروشگاه مجازی خود را راه اندازی و شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنید. نگران پرداخت هزینه نباشید چرا که کیف پول گپ همیشه در کنار شماست تا با آسودگی خاطر از درگاهی امن برای مدیریت مالی سرویس ها و فروشگاه‌های خود استفاده کنید.

شما با استفاده از کیف پول گپ می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و پرداخت‌های مختلفی را انجام دهید. خرید از فروشگاه‌ها، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات، استفاده از امکانات خاصی از بازی‌ها و صدها امکان دیگر همگی در کیف پول همراه شما قرار گرفته است.

درخواست پول در بستر گپ، شما می توانید با استفاده از این امکان در گپ صورتحساب ایجاد کنید و برای دوستان و خانواده بفرستید. از موارد مورد استفاده از این سرویس می توان به دریافت دانگ، یاداوری و دریافت قسط در قرض‌الحسنه های خانوادگی، پرداخت شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکارای و ... اشاره کرد.

          

معرفی برنامه پیام رسان گپ (Gap)؛یک مسنجر قدرتمند

برنامه گپ (Gap) یک اپلیکیشن پیام رسان کاربردی و قدرتمند است که توسط توسعه دهندگان ایرانی منتشر شده و قابلیت های متفاوت و کاربردی‌تری نسبت به سایر پیام رسان ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه پیام رسان گپ (Gap) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن پیام رسان گپ (Gap)

امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند، استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان جهت برقراری ارتباط نیز گسترش یافته است. در این بین اپلیکیشن های پیام رسان خارجی نظیر تلگرام و واتس اپ از محبوبیت بسیاری در میان کاربران ایرانی برخوردارند. این موضوع سبب شد تا توسعه دهندگان داخلی یک اپلیکیشن پیام رسان قدرتمند با قابلیت های بسیار متعدد عرضه کنند که توانایی رقابت با هم نوعان خارجی خود را هم داشته باشد.

برنامه پیام رسان گپ (Gap)

اپلیکیشن پیام‌رسان گپ (Gap) تمامی امکانات ارتباطی نظیر چت و ایجاد و گروه و کانال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر آن کاربران می‌توانند توسط این اپلیکیشن پیام‌رسان به خدمات و سرگرمی‌های متنوع هم دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید و iOS و Web عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن پیام‌رسان گپ (Gap) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه پیام رسان گپ (Gap)

برنامه گپ (Gap) یک اپلیکیشن پیام رسان قدرتمند داخلی است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برنامه مذکور از رابط کاربری مطلوبی بهره می‌برد. بنابراین کاربر می‌تواند به سرعت با آن ارتباط برقرار کند. یکی از قابلیت های برنامه پیام رسان گپ (Gap) مربوط به امکان شخصی سازی محیط برنامه و تغییر پوسته آن می‌شود. در این برنامه پوسته های مختلف با رنگ بندی های متنوعی وجود دارند و شما می‌توانید رنگ پوسته برنامه را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

برنامه پیام رسان گپ

محیط اصلی برنامه پیام رسان Gap (گپ) شامل سه بخش مختلف می‌شود. در بخش اول به پیام های خود در دسته بندی های مختلف دسترسی خواهید داشت. به منظور جا به جایی بین دسته‌بندی های مختلف تنها کافیست تا از گزینه های موجود در قسمت فوقانی صفحه گفتگوها استفاده نمایید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه خوانده نشده، تنها پیام های خوانده نشده برای شما نمایش داده خواهند شد.

برنامه پیام رسان گپ

برنامه پیام رسان گپ (Gap) امکان ایجاد دسته بندی را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند پس از ایجاد دسته بندی، مکالمات خود با مخاطب مورد نظر را در آن دسته بندی قرار دهند. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه مذکور می‌توان به امکان پین کردن پیام ها و کانال ها اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت به راحتی پیام های مهم خود را به بخش فوقانی لیست گفتگوها سنجاق نمایند.

برنامه پیام رسان گپ

برنامه پیام رسان گپ (Gap) شامل گروه ها و کانال های مختلفی می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند به راحتی نسبت به ایجاد گروه و کانال در این برنامه اقدام نمایند. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط این برنامه می‌توان به امکان لایک کردن پست ها در کانال ها و گروه ها اشاره کرد.

برنامه پیام رسان گپ

برنامه پیام رسان گپ (Gap) شامل استیکرهای متنوع و اختصاصی می‌شود که کاربر می‌تواند از آن‌ها جهت بیان احساسات خود استفاده کند. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این پیام رسان می‌توان به امکان ارسال ویدیو، عکس، فایل صوتی و موقعیت مکانی اشاره کرد.

برنامه پیام رسان گپ

در بخش بعدی برنامه به لیستی از مخاطبینی که عضو پیام رسان گپ (Gap) هستند، دسترسی خواهید داشت. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با ارسال پیام، دوستان خود را به استفاده از این پیام رسان دعوت کنید.

دنیای گپ، دریچه ای به دنیای سرگرمی، اطلاعات و خدمات

شاید متمایزترین ویژگی پیام رسان گپ، بخش «دنیای گپ» باشد. کاربران می‌توانند از بخش دنیای گپ، در پیام‌رسان گپ (Gap) به خدمات، محتوای ارزشمند، بازی و سرگرمی‌های متنوع دسترسی داشته باشند. بازی‌ها، خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط این برنامه در گروه‌های مختلفی از جمله آموزشی، ورزشی، هنری و غیره دسته‌بندی شده‌اند. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی به لیستی از سرویس‌ها بر اساس دسته بندی مورد نظر خود دسترسی داشته باشد و نسبت به فعال سازی سرویس مورد علاقه خود اقدام نماید.
بسیاری از بازی‌ و مسابقه‌هایی که در این بخش ارائه شده اند، دارای جایزه هستند. پس بازی کنید، لذت ببرید، جایزه بگیرید.

برنامه پیام رسان گپ

از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه پیام رسان گپ (Gap) می‌توان به امکان دسترسی به خدمات پیشخوان الکترونیک اشاره کرد. کاربران می‌توانند از طریق این پیام رسان نسبت به درخواست و ارسال پول، پرداخت قبوض و یا خرید شارژ اقدام نمایید. بدین منظور می‌توانید از کارت بانکی خود استفاده کنید و یا با افزایش اعتبار در این برنامه از طریق کیف پول پرداخت های خود را انجام دهید.

برنامه پیام رسان گپ

با مراجعه به بخش تنظیمات برنامه پیام رسان گپ (Gap) به تنظیماتی نظیر تغییر رابط کاربری، سایز متن، نوع فونت و غیره دسترسی خواهید داشت. برنامه مذکور شامل لیست سیاه هم می‌شود. بنابراین کاربران می‌توانند مخاطبینی را که مایل به دریافت پیام از آن‌ها نیستید، به این لیست اضافه کنند.

برنامه پیام رسان گپ

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه پیام رسان گپ (Gap) مربوط به امکان تعیین رمز عبور برای ورود به برنامه می‌شود. بنابراین با تعیین رمز عبور از دسترسی سایر افراد به این اپلیکیشن جلوگیری خواهید کرد.

برنامه پیام رسان گپ

برنامه پیام رسان گپ (Gap) یک اپلیکیشن چند پلتفرمه و مبتنی بر فضای ابری است که علاوه بر ارائه نسخه اندرویدی و آی او اسی، شاملنسخه تحت وب هم می‌شود. بنابراین می‌توانید تنها با استفاده از مرورگر و بدون نیاز به اپلیکیشن، وارد حساب کاربری خود شوید و به تمام اطلاعات و مخاطبین خود دسترسی داشته باشید.

برنامه پیام رسان گپ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه پیام رسان گپ (Gap) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان تغییر پوسته و رابط کاربری برنامه
  • دسته بندی گفتگوها
  • امکان ایجاد کانال و گروه
  • ارائه نسخه تحت وب
  • ارائه مجموع متنوعی از استیکرها
  • امکان تعیین رمز عبور برای ورود به برنامه
  • امکان دسترسی به خدمات و سرگرمی های متنوع از طریق «دنیای گپ»
  • امکان درخواست و ارسال پول
  • امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

منبع: موبایل کمک

        

بررسی پیام‌رسان گپ

بررسی گپ کار چندان ساده ای نیست، چرا که نه می توان آن را با تلگرام مقایسه کرد و نه شباهت هایش را نادیده گرفت. دشواری کار اینجاست که از طرفی ظاهر و قابلیت هایش مستقیما از تلگرام الگوبرداری شده اند و از سوی دیگر نقص ها و مشکلات متعددی در آن می بینیم.

به عنوان یک پیام رسان «کراس پلتفرم» و مبتنی بر «فضای ابری» به گپ می توانید از طریق مرورگر و سیستم های عامل اندروید و iOS دسترسی داشته باشید. در گپ می توانید گروه و کانال بسازید، پیام هایتان را ویرایش کنید، استیکر بفرستید و پوسته دلخواهتان را روی پس زمینه بنشانید.

شخصا اعتراف می کنم که پیش از ورود به گپ انتظار زیادی از رابط کاربری نداشتم، اما از دیدن محیط به شدت غافلگیر شدم. به جرأت باید گفت که رابط کاربری گپ با ترکیب هنرمندانه طیف های گوناگون رنگ بنفش، فونت های زیبا و بک گراندهای چشم نواز حداقل از تلگرام جذاب تر از آب درآمده و سلایق گوناگون را پوشش می دهد.

قابلیت های گپ در نسخه فعلی اگر یارای رقابت با تلگرام را نداشته باشند اما حداقل رقبای ایرانی اش را به خوبی کنار می زنند. ارسال عکس، ویدیو، صدا، فایل، موقعیت مکانی، نقاشی و ... در کنار قابلیت ویرایش پیام، پکیجی خوب و کامل از استیکرها و امکان لایک کردن پیام ها اصلی ترین خصوصیات گپ هستند.

گپ برای محافظت از پیام ها امکان تعیین پین کد را هم فراهم کرده و حتی می توانید موارد مهم را در فهرست علاقه مندی های خود ذخیره کنید. اگر شیفته دنبال کردن اخبار هستید هم بخشی به نام «دنیای خدمات و اطلاعات» در گپ وجود دارد که در واقع ویترینی از کانال هاست؛ کانال های ورزشی و خبری و سرگرمی که احتمالا توسط توسعه دهندگان گپ ساخته شده و اداره می شوند.

تا اینجا از خوبی های گپ گفتیم، اما کمی از نقص هایش هم بگوییم. شاید اولین نکته سرعت نسبتا کند بارگذاری محتوا باشد. وقتی میان منوها جابجا می شوید یا کانالی می سازید متوجه این افت سرعت می شوید. البته به عقیده ما این افت سرعت خیلی محسوس و آزاردهنده نیست.

گپ گزینه میوت کردن مکالمات را ندارد و بایستی این کار را از تنظیمات اپ و برای همه چت ها انجام بدهید. ضمنا امکان فوروارد بیشتر از یک پیام هنوز میسر نشده و به نظر می رسد که آیکن جستجو صرفا برای تزئین‬‎ در اپلیکیشن قرار گرفته، چرا که عملا قادر به جستجوی هیچ کلمه ای در مکالمات نیست.

اگر هم خیلی شیفته Last Seen Recently هستید بدانید که گپ همیشه وضعیت شما را آنلاین نشان می دهد و گزینه ای هم برای تغییر این وضعیت وجود ندارد.

با وجود این کم و کاستی ها اما بیاید و نیمه پر لیوان را در نظر بگیریم. نسخه فعلی گپ اگر چه نقص های بسیاری دارد اما پتانسیل آن برای پیشرفت بسیار بالاست. می دانیم که ربات ها هنوز به آن پا نگذاشته اند، چت رمزنگاری شده ندارد و بسیاری از عوامل محبوبیت تلگرام در آن حاضر نیستند، اما باید به یاد داشته باشیم که تلگرام هم یک شبه به این سطح از قابلیت ها نرسیده است.

گپ حتی با در نظر گرفتن مشکلاتی که دارد بهترین پیام رسان ایرانی بوده که تا به حال دیده ایم. اگر تا حالا رغبتی به استفاده از پیام رسان های ایرانی نداشته اید، فکر می کنیم گپ اولین اپلیکیشنی باشد که بتواند به میزان زیادی رضایت شما را جلب کند. این نکته را هم توجه داشته باشید که فقط حمایت شماست که می تواند راه را برای پیشرفت محصولات این چنینی هموار کند.

توسعه دهنده گپ به جز فارسی زبان های انگلیسی، عربی و ترکی را هم در اپلیکیشن گنجانده تا بتواند محصولش را به جز داخل کشور در خاورمیانه و سایر نقاط دنیا هم گسترش بدهد. در صورتی که تیم گپ افزار در رفع کم و کاستی های فعلی سرعت کافی به خرج بدهد، باید بگوییم که تحقق این مسئله چندان دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: دیجیاتو

          

دانلود پیام رسان گپ

همین حالا پیام رسان گپ را دانلود کنید

«پیام رسان گپ» همیشه و همه جا همراه شماست. شما می‌توانید به حساب کاربری گپ خود به صورت همزمان از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه شخصی و مرورگر وب دسترسی داشته باشید. خوشحال می‌شویم با نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود، ما را در بهبود و توسعه گپ همراهی نمایید.

به سادگی می توانید پیام رسان گپ را روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود تجربه نمایید. برای این کار می توانید پیام رسان گپ را از مارکت‌های معتبر ایرانی و بین المللی ( گوگل پلی استور - اپل اپ استور - کافه بازار ) دریافت نمایید. خوشحال می‌شویم با نظرات و پیشنهادات خود و اعطای امتیاز به پیام رسان گپ در مارکت‌ها، ما را در بهبود و توسعه گپ همراهی نمایید.

سایت رسمی: http://gapafzar.ir

Android

          

             اگر مایل بودید می توانید حمایت (بدون هزینه) خود را از طریق کلیک بر کلمه #حامی_باشیم  و با رد تبلیغ انجام دهید.