آمارها نشان می‌دهند، تعداد کاربران ایرانی اینترنت، با سیر صعودی چشم‌گیری رو به افزایش است. با توجه به گسترش روز افزون مخاطبین اینترنتی در زبان فارسی، معرفی صحیح و مناسب یک سایت یا محصول به مشتریان در عرصه اینترنت، ضروری و مهم به شمار می‌رود. این جمعیت رو به افزایش، زمان زیادی در سایت‌های مختلف فارسی سپری می‌کنند.

“ نوجوان خامنه ای” به عنوان یک رسانه تاثیرگذار و پر مخاطب، فرصت مناسبی را برای‌تان فراهم کرده است.


تبلیغات کلیکی

به صرفه و هوشمندانه تبلیغ کنید

شما تقریبا با هر بودجه ای می توانید تبلیغات کلیکی را شروع کنید. می توانید در رسانه ای با متنوع ترین مخاطبان، هوشمندانه تر و با بودجه تبلیغاتی کمتر، تبلیغات آنلاین را تجربه کنید. تنوع منطقه جغرافیای کاربران ما، پیام شما را به بهترین و گسترده ترین شکل به نمایش می گذارد.
      
      

چرا تبلیغات کلیکی؟

هوشمندانه‌تر، هدفمند‌تر و گسترده‌تر

پنل جامع

پنل جامع

کمپین تان را مدیریت کنید

در پنل جامع تبلیغات کلیکی، ما به شما تعداد بازدید کنندگان و کلیک های صورت گرفته روی تبلیغات را بطور لحظه ای و دوره ای نمایش می دهیم. شما می توانید حداقل و حداکثر بودجه روزانه را برای کمپین های خود تعریف کنید.

           
بودجه

بودجه

با هر بودجه ای شروع کنید

در تبلیغات کلیکی نوجوان خامنه ای، بازدید از تبلیغات شما رایگان است و هیچ هزینه ای را به شما تحمیل نمی کند. شما تنها زمانی پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود. بعضی از کسب و کارها با بودجه های ۵۰۰ هزار تومانی و بعضی با بودجه‌های ۲۰۰ میلیون تومانی کمپین خود را شروع می کنند. تنها کافی است تصمیم بگیرید و برای شروع بودجه ای را متناسب با اهداف خود در نظر بگیرید.

     

رپورتاژ آگهی، ابزار کارآمد بازاریابی

  • نامی که می‌توان به آن اعتماد کرد
درست است که در هر کسب و کاری، کیفیت بالای محصول و خدمات بسیار مهم هستند، اما جلب اعتماد حرف اول و آخر را می‌زند. با وجود اعتماد است که سرنخ‌ها به مشتری تبدیل شده و مشتریان فعلی هم ماندگار می‌شوند. برای ایجاد اعتماد، باید وضوح، انصاف، و صداقت را در کارها رعایت کرد. نوجوان خامنه‌ای همواره سعی دارد که اعتمادسازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد. همراه ما بهتر با این تعاریف آشنا خواهید شد.
                  
  • ماموریت ما
ازجمله مهمترین مزایای روابط عمومی برقراری ارتباطی ساده، خالص، و قوی بین یک کسب و کار و مشتریان آن کسب و کار است. شما برای آنکه بتوانید محصولات یا خدمات خود را بفروشید نیاز دارید که با مشتریان خود، چه بالقوه و چه بالفعل، ارتباط مؤثر برقرار کنید. نوجوان خامنه‌ای با دراختیار داشتن درگاه‌های انحصاری درج و ثبت خبر و رپورتاژ آگهی، سعی در تسهیل استفاده از این ابزار توسط کسب وکار شما دارد.
                  
  • ما اینجا هستیم تا کمک کنیم

فصای کسب و کار امروز، فضای رقابت است و در این رقابت نفس‌گیر، رشد کردن کار ساده‌ای نیست. روابط عمومی را می‌توان یکی از عوامل برتری یک شرکت در این بازار به شدت رقابتی دانست. اما صبر داشته باشید؛ کار آنچنان ساده‌ای هم پیش رو ندارید. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که خود دپارتمان‌های روابط عمومی قوی دارند هم گاهی از شرکت‌هایی که در زمینه روابط عمومی تخصص دارند کمک می‌گیرند. ما کمک به رشد یک کسب و کار را در اصل کمک به رشد خود می‌دانیم.
       

تبلیغات روز به روز هدفمندتر می شود و هدف گذاری های تبلیغاتی روز به روز دقیق تر!
تا جایی که دیگر چیزی از تبلیغات باقی نمی‌ماند جز اطلاعات، چون تبلیغات ۱۰۰٪ هدفمند چیزی جز انتقال اطلاعات نیست.

دیو واینر

              

ثبت درخواست (بزودی)