حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:«شما ملاحظه کردید ما در بازی فوتبال امسال در مقابل اسپانیا گل خوردیم اما همه، تیم ما را تأیید کردند ... گفتم: «کارتان عالی بود». مردم هم آمدند در خیابانها در حالیکه گل خورده بودیم. چرا؟ چون خوب بازی کردند، چون همه دیدند که اینها در میدان تلاش کردند، عرق ریختند، ابتکار به خرج دادند، شجاعت به خرج دادند. دروازه‌بان با هوشمندی و فداکاری و سرعت عمل یک کاری کرد که کارستان بود.
مردم وقتی این را از شما ببینند برایتان شعار میدهند، به نفعتان شعار میدهند، این باید احساس بشود. آدم ممکن است مشکل را هم یک جایی نتواند حل کند. همین قدر که بدانند وارد میدان هستید و دارید تلاش میکنید، روز و شب نمیشناسید، به مردم  پیام اقتدار را میدهد. باید احساس بکنند دارد کار میشود.»
این بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخبر رئیس جمهور و هیئت دولت با ایشان است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح یکشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ در نشستی که با دعوت رهبر انقلاب اسلامی از رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با برخورداری از روحیه‌ی انقلابی و مجاهدت، کار و تلاش شبانه‌روزیِ مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات استمرار پیشرفت و حرکت پرشتاب به سمت اهداف را بیان کردند و ضمن تمجید از تلاش تیم ملی فوتبال در بازی‌های جام‌جهانی روسیه، به مسئولان حاضر در جلسه تأکید کردند که اگر مردم احساس کنند که شما تلاش میکنید و شب و روز نمیشناسید به نفعتان شعار خواهند داد و مردم باید احساس کنند دارد کار میشود.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب نماهنگ «اینگونه باشید» را منتشر می‌کند.

            

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

             اگر مایل بودید می توانید حمایت (بدون هزینه) خود را از طریق کلیک بر کلمه #حامی_باشیم  و با رد تبلیغ انجام دهید.