۱- مسئولیت دخترانه
ماجرا اصلا پیچیده نیست، راستش از همان اول همه چیز قابل پیش‌بینی بود، از همان وقتی که بین رنگ‌ها صورتی، بین اسباب‌بازی‌ها عروسک و بین کتاب‌ها شعر را بیشتر پسندیدی. تا وقتی بزرگتر شدی و همراه با تو فکر و دغدغه‌هایت هم بزرگ شد همان وقتی که خدیجه(س)، فاطمه(س)، زینب(س) و معصومه(س) را شناختی و نسبت به زنان و دختران کشورت و حتی دنیا احساس مسئولیت کردی.
           
۲- حال خوب دنیا
چه قدر خوب است حالِ دنیا، وقتی دختران از جنس ویژه و قیمتی درون خود خبر دارند. اصلا می بینی! اگر نبودی چه بارهایی که بر زمین مانده و چه روزهایی که یکنواخت و تکراری می‌گذشت.

     
۳- #با_افتخار_دخترم
دختر بودن همیشه پاستیل و گل سرهای صورتی نیست، ولی همیشه برکت، طراوت، لطافت و یک دل گنجشکی‌ست که برای همه می‌تپد. دخترها برای همه این دارایی‌ها و به هزار و یک دلیل دیگر به خودشان افتخار می‌کنند. شمردن هزار و یک دلیل دیگر با شما که قدر خودت را می‌دانی و می‌گویی #با_افتخار_دخترم
         
سایت نوجوان خامنه ای زیباترین ارزش‌های دخترانه ای را که در بخش نظرات همین مطلب ارسال کنید،آن را در مطلب (با افتخار دخترم ) با نام خودتان منتشر می‌کند.لطفاً در این فراخوان شرکت کنید.

            

نو+جوان زیباترین ارزش‌های دخترانه ای را که به @Nojavan_Contact در شبکه های اجتماعی نو+جوان و یا در بخش نظرات مطلب فراخوان ارسال نظرات ارسال کنید، با نام خودتان منتشر می‌کند.

             اگر مایل بودید می توانید حمایت (بدون هزینه) خود را از طریق کلیک بر کلمه #حامی_باشیم  و با رد تبلیغ انجام دهید.